ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΩΝ

Σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας οι μετεγγραφές  σχολικού έτους 2013-2014  στην  Τριτοβάθμια  εκπαίδευση θα  ισχύουν από 9 έως 17 Οκτωβρίου 2014.

Οι  ενδιαφερόμενοι   που έχουν πραγματοποιήσει  εγγραφή στο τμήμα εισαγωγή  τους  να υποβάλουν αίτηση μεταφοράς θέσης εισαγωγής μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής της Διεύθυνσης Λειτουργικής Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ  ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ
Επίσης εδώ, μπορείτε να κατεβάσετε την αίτηση. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ  ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Βαθμός Ασφαλείας:
Να διατηρηθεί μέχρι:
Βαθμός  Προτεραιότητας:
Αθήνα,
Αρ. Πρωτοκόλλου:
Ταχ. Δ/νση            :   Ανδρέα Παπανδρέου 37
Τ.Κ. – Πόλη          :   15180 – Μαρούσι
Ιστοσελίδα            :   http://www.minedu.gov.gr
Τηλ.                        : 210 3443588
                               : 210 3443634
Email                     : foitmer@minedu.gov.gr
                               : t06dttae@minedu.gov.gr
FAX                        : 210-3442365
ΚΩΔΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑ: 8
ΑΠΟΦΑΣΗ    
ΘΕΜΑ: «Ρύθμιση θεμάτων για τη μεταφορά θέσης εισαγωγής με οικονομικά κριτήρια του σχολικού έτους 2013-2014 στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σύμφωνα με το άρθρο 47 του ν. 4274/2014 (Α’147)»
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
                   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ   –           ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1.       Τις διατάξεις:
α) του άρθρου 53 του ν. 4264/2014 «Ασκηση εμπορικών δραστηριοτήτων εκτός καταστήματος και
άλλες διατάξεις» (Α’ 118)
β) του άρθρου 47 του ν. 4274/2014 «Ρυθμίσεις Ποινικού και Σωφρονιστικού Δικαίου και άλλες διατάξεις» (Α΄ 147)
γ) Του άρθρου 17 του ν. 4274/2013 «Φορολογικές διαδικασίες και άλλες διατάξεις» (Α’ 170)
δ) του άρθρου 90 του Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα, που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α΄ 98)
ε) του π.δ 118/2013 (Α΄ 152) «Τροποποίηση του π.δ. 85/2012 (Α΄ 141) -Ίδρυση Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και μετονομασία των Υπουργείων, Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού σε Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και σε Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων αντιστοίχως»
στ) του π.δ. 87/2012 (Α’ 142) «Διορισμός Υφυπουργών»
ζ) του π.δ 89/2014 (Α’ 134) «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών»
η) της αριθμ. 140277/Ε5/5.9.2014 (Β’ 2435) Υ.Α. «Αντιστοιχίσεις Τμημάτων ΤΕΙ που αφορούν στη διαδικασία μεταφοράς θέσης εισαγωγής στα ΑΕΙ», της αριθμ. 139804/Β1/4.9.2014 (Β’ 2492) Υ.Α. «Αντιστοιχίες Πανεπιστημιακών Τμημάτων» καθώς και τις ισχύουσες αντιστοιχίες για τις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες.
θ) τις διατάξεις της  αριθμ. ΥΠΟΙΚ 07927 ΕΞ/19.9.2012 (ΦΕΚ Β΄/2574) κοινής απόφασης του Πρωθυπουργού και Υπουργού Οικονομικών περί «Ανάθεσης αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Οικονομικών Γεώργιο Μαυραγάνη».
2.Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.
                                                     ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Άρθρο 1
Πεδίο Εφαρμογής
1. Οι διατάξεις της παρούσας απόφασης εφαρμόζονται για τη μεταφορά θέσεων εισαγωγής σε Σχολές ή Τμήματα / Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Α.Ε.Ι. ή Προγράμματα Σπουδών Α.Ε.Α., στις οποίες οι επιτυχόντες έχουν εισαχθεί με τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις πανελλαδικού επιπέδου Γενικού (ΓΕΛ) ή Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) Ομάδας Α’ και Ομάδας Β’ Μαΐου – Ιουνίου του σχολικού έτους 2013-2014 για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι μεταφορές θέσεων αφορούν:
i) Σχολές ή Τμήματα αντίστοιχα των Σχολών ή Τμημάτων εισαγωγής εφόσον βρίσκονται σε διαφορετική πόλη υπό την προϋπόθεση λειτουργίας αντίστοιχων εξαμήνων.
ii) Αντίστοιχες Σχολές ή Τμήματα  που εδρεύουν σε διαφορετική πόλη.
Σε κάθε περίπτωση δεν επιτρέπεται η μεταφορά θέσης σε αντίστοιχο Τμήμα του ίδιου ΑΕΙ.
Της διαδικασίας εξαιρούνται οι επιτυχόντες οι οποίοι έκαναν χρήση της βεβαίωσης πρόσβασης των δύο προηγουμένων της εισαγωγής τους ετών.
2. Για την εφαρμογή της παρούσας απόφασης, νοούνται ως:
α) Μέλη της οικογένειας: Ο επιτυχών που ζητά τη μεταφορά της θέσης του και όσοι άλλοι εμφανίζονται μαζί με αυτόν στην φορολογική δήλωση που κατατέθηκε για τα εισοδήματα του οικονομικού έτους 2014 (αφορά στα οικονομικά στοιχεία του έτους 2013), ως τέκνα καθώς και οι υπόχρεοι στην υποβολή της δήλωσης. Σε περίπτωση που ο επιτυχών είναι έγγαμος, υπολογίζονται ως μέλη της οικογένειάς του τα τέκνα που αυτός είχε δηλώσει καθώς και το άτομο μαζί με το οποίο ενδεχομένως υπέβαλε την δήλωση (σύζυγος).
β) Ετήσιο οικογενειακό εισόδημα: Το συνολικό εισόδημα που αναγράφεται στο εκκαθαριστικό του οικονομικού έτους 2014 ως «εισόδημα επιβολής εισφοράς» στη σχετική ένδειξη.
γ) Κατά κεφαλήν οικογενειακό εισόδημα: Το πηλίκο που προκύπτει από τη διαίρεση του οικογενειακού εισοδήματος  επιβολής εισφοράς του οικονομικού έτους 2014, σύμφωνα με την προηγούμενη περίπτωση β), με το συνολικό αριθμό των μελών της οικογένειας του αιτούντος που βρίσκονταν εν ζωή κατά το έτος αυτό ή κατά το μεγαλύτερο μέρος του σύμφωνα με την περίπτωση α).
δ) Μόρια εισαγωγής: τα μόρια βαθμολογίας που συγκέντρωσε ο επιτυχών από τη συμμετοχή του στις πανελλαδικές εξετάσεις. Προκειμένου για επιτυχόντες που βαθμολογήθηκαν με διαφορετική κλίμακα, όπως οι απόφοιτοι Επαγγελματικών Λυκείων Ομάδας Α, τα μόριά τους υπολογίζονται με αριθμητική αναγωγή σε ενιαία κλίμακα με μέγιστο τα 20.000 μόρια ή αντιστοίχως 22.000 ή 24.000 αν πρόκειται για σχολή-τμήμα με ειδικό/ά μάθημα/τα.
ε) Θέση εισαγωγής: η θέση σε Σχολή ή Τμήμα/Εισαγωγική Κατεύθυνση Α.Ε.Ι. ή Πρόγραμμα Σπουδών Α.Ε.Α. της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία ο επιτυχών είχε εισαχθεί με βάση τα μόρια εισαγωγής του.
στ)  Πόλη: το πολεοδομικό συγκρότημα, το οποίο μπορεί να απαρτίζεται από έναν ή περισσότερους Δήμους κατά την έννοια του άρθρου 1 του ν. 3852/2010 (Α΄ 87), όπως τα πολεοδομικά συγκροτήματα Αττικής και Θεσσαλονίκης, το κάθε ένα εκ των οποίων νοείται ως μία πόλη. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι δεν είναι εφικτή η μεταφορά θέσης επιτυχίας από Σχολή ή Τμήμα  Α.Ε.Ι του Πειραιά σε αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα Α.Ε.Ι των Αθηνών και αντιστρόφως.
 Άρθρο 2
Αριθμός μεταφερόμενων θέσεων
1. Ο αριθμός των μεταφερόμενων θέσεων δεν επιτρέπεται να ξεπερνά το 10% του αριθμού εισακτέων ανά Σχολή ή Τμήμα/Εισαγωγική Κατεύθυνση/Πρόγραμμα Σπουδών ακαδημαϊκού έτους 2014-2015, σύμφωνα με την αριθμ. Φ.253.1/46539/Β6 (Β’768/28.3.2014) Υ.Α., όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την παράγραφο Α της αριθμ. Φ.253.1/85022/Β6 (Β’1501/6.6.2014) όμοιά της.
2. Κατά τον αριθμητικό υπολογισμό των θέσεων σύμφωνα με το ποσοστό της προηγούμενης παραγράφου γίνεται στρογγυλοποίηση στην πλησιέστερη ακέραιη μονάδα. Ειδικότερα, αν προκύπτει δεκαδικό υπόλοιπο ίσο ή μεγαλύτερο από το μισό της ακέραιης μονάδας, η στρογγυλοποίηση γίνεται στην αμέσως επόμενη ακέραιη μονάδα. Αν το δεκαδικό υπόλοιπο είναι μικρότερο από το μισό της ακέραιης μονάδας δεν λαμβάνεται υπόψη.
Άρθρο 3
Διαδικασία υποβολής αίτησης μεταφοράς
1. Οι ενδιαφερόμενοι, οι οποίοι έχουν ήδη πραγματοποιήσει την εγγραφή τους στο Τμήμα εισαγωγής τους, καλούνται, από 9 έως 17 Οκτωβρίου 2014, να υποβάλουν αίτηση μεταφοράς θέσης εισαγωγής μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής της Διεύθυνσης Λειτουργικής Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
 2. Προκειμένου να προβούν στην ανωτέρω ηλεκτρονική υποβολή, οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να ταυτοποιηθούν σε μία από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας προσκομίζοντας το δελτίο της Αστυνομικής τους ταυτότητας ή το διαβατήριό τους ώστε να δημιουργήσουν τον προσωπικό τους κωδικό ασφαλείας με τον οποίο θα υποβάλουν την ηλεκτρονική τους αίτηση.
3. Οι αιτούντες συνδέονται, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την ειδικά διαμορφωμένη ηλεκτρονική εφαρμογή και χρησιμοποιώντας τον 8-ψήφιο κωδικό εξετάσεων και τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας που δημιούργησαν, υποβάλλουν την ηλεκτρονική αίτηση. Η αίτηση αυτή  επέχει και θέση υπεύθυνης δήλωσης κατά την έννοια και με τις συνέπειες του ν. 1599/1986 (Α΄ 75), για την ορθότητα των στοιχείων που δηλώνει.
4. Ο αιτών έχει δικαίωμα υποβολής μίας (1) και μόνο ηλεκτρονικής αίτησης, δηλώνοντας μια (1) κατηγορία, από τις αναφερόμενες στο άρθρο 53 του ν. 4264/2014 και στο άρθρο 47 του ν. 4274/2014.
5. Ο αιτών δηλώνει  τα ακόλουθα:
Α) τον προσωπικό του Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) .
Β) Τον ΑΦΜ στον οποίο έχει συμπεριληφθεί ως τέκνο στη δήλωση φόρου εισοδήματος  του οικονομικού έτους 2014, καθώς και τα στοιχεία(ονοματεπώνυμο και πατρώνυμο) του κατόχου του ανωτέρω ΑΦΜ. Ο υποψήφιος μπορεί να δηλώσει τον δικό του ΑΦΜ μόνο όταν έχει υποβάλει για το οικονομικό έτος 2014 ατομική δήλωση φόρου εισοδήματος και παράλληλα δεν εμφανίζεται ως  τέκνο στη δήλωση φόρου εισοδήματος των γονέων του. Στην περίπτωση που ο αιτών, μολονότι περιλαμβάνεται ως τέκνο στη δήλωση φόρου εισοδήματος των γονέων του, έχει υποβάλει και ατομική δήλωση φόρου εισοδήματος οφείλει να δηλώσει  αποκλειστικά τον ΑΦΜ των γονέων  του ή του γονέα στον οποίο εμφανίζεται ως προστατευόμενο μέλος.
Γ) Την προτίμησή του για μια αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα/Εισαγωγική Κατεύθυνση ή Πρόγραμμα Σπουδών.
Δ) Τέλος, ο αιτών καλείται να συμπληρώσει το τηλέφωνό του, την πλήρη ταχυδρομική διεύθυνσή του και την ηλεκτρονική του διεύθυνση.
6. Ο αιτών τη μεταφορά θέσης έχει τη δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης της αίτησής του, προκειμένου να ελέγξει την ορθότητα των στοιχείων που δηλώνει. Σε κάθε περίπτωση, η αίτηση οριστικοποιείται με την επιλογή «υποβολή αίτησης». Χωρίς την οριστική υποβολή της αίτησης δε χορηγείται αριθμός πρωτοκόλλου και η ηλεκτρονική αίτηση είναι άκυρη.
7.  Με την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής υποβολής, οι αιτούντες οφείλουν να εκτυπώσουν την αίτησή τους, στην οποία αναγράφεται και ο αριθμός πρωτοκόλλου που έλαβε και αποδέχονται να προσκομίσουν, στο Ίδρυμα υποδοχής τους σε περίπτωση επιτυχίας, τα δικαιολογητικά που θα αποδεικνύουν τα όσα δήλωσαν.
8. Μετά  το κλείσιμο της ηλεκτρονικής εφαρμογής υποβολής αιτήσεως και την επεξεργασία των φορολογικών  στοιχείων που αντλήθηκαν βάσει του ΑΦΜ που δηλώθηκε, οι αιτούντες καλούνται μέσω Δελτίου Τύπου που αναρτάται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, να εισέλθουν εκ νέου στο ηλεκτρονικό πληροφοριακό σύστημα προκειμένου να πληροφορηθούν για την εγκυρότητα ή μη της υποβολής της αίτησής τους. Σε περίπτωση μη έγκυρης αίτησης, ο αιτών οφείλει να προβεί στις υποδεικνυόμενες  ενέργειες  εντός οριζόμενης προθεσμίας. Σε διαφορετική περίπτωση  η αίτηση μεταφοράς θέσης είναι άκυρη.
9. Η επιλογή των επιτυχόντων μεταφοράς θέσης, θα γίνει βάσει του πρώτου κριτηρίου που ορίζεται στην παράγραφο 4α) του άρθρου 47 του ν.  4274/2014 (Α’147) δηλαδή το κατά κεφαλήν εισόδημα κατά αύξουσα κατανομή. Σε περίπτωση ισοβαθμίας με το πρώτο αυτό κριτήριο, γίνεται χρήση του δεύτερου κριτηρίου όπως αυτό προβλέπεται στην παράγραφο 4β)  του ανωτέρω άρθρου.
10. Τέλος, οι αιτούντες καλούνται μέσω Δελτίου Τύπου που αναρτάται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να εισέλθουν εκ νέου στο ηλεκτρονικό πληροφοριακό σύστημα, προκειμένου να πληροφορηθούν το τελικό αποτέλεσμα της αίτησής τους.
                                                            Άρθρο 4
                                                   Υποβολή δικαιολογητικών
1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων συγκροτείται Επιτροπή  Έκδοσης Αποτελεσμάτων Επιτυχόντων Μεταφοράς Θέσης Εισαγωγής. Η Επιτροπή είναι πενταμελής και αποτελείται από τον Πρόεδρο, τον Αντιπρόεδρο, τρία Μέλη και τον Γραμματέα που προέρχονται από το Διοικητικό ή Εκπαιδευτικό Προσωπικό της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η Επιτροπή μπορεί να επικουρείται στο έργο της από υπαλλήλους του ίδιου Υπουργείου, που ορίζονται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα ενώ στα μέλη της δεν καταβάλλεται αποζημίωση. Η Επιτροπή συντάσσει ονομαστικό πίνακα επιτυχόντων μεταφοράς θέσης εισαγωγής κατά Σχολή ή Τμήμα/Εισαγωγική Κατεύθυνση  ή Πρόγραμμα Σπουδών.
2. Ο πίνακας επιτυχόντων  μεταφοράς θέσης εισαγωγής υποβάλλεται στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων προς κύρωση. Ο Υπουργός με απόφασή του κυρώνει τον πίνακα με την επιφύλαξη του ελέγχου των δικαιολογητικών που οι επιτυχόντες δεσμεύτηκαν να προσκομίσουν από τις Επιτροπές που θα συσταθούν σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται πιο κάτω. Η παραπάνω απόφαση κύρωσης με τους πίνακες των επιτυχόντων ανά Σχολή ή Τμήμα /Εισαγωγική Κατεύθυνση, ή Πρόγραμμα Σπουδών, κοινοποιείται στις γραμματείες των Σχολών και των Τμημάτων όλων των Πανεπιστημίων, των Τ.Ε.Ι και των Ανωτάτων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών της χώρας. Με Δελτίο Τύπου που αναρτάται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι επιτυχόντες καλούνται  να προσέλθουν προσωπικά ή μέσω νομίμως εξουσιοδοτούμενου εκπροσώπου τους και εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών  να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους στη Γραμματεία του Τμήματος υποδοχής προσκομίζοντας όλα τα δικαιολογητικά που είχαν δεσμευτεί κατά την υποβολή της αίτησής τους :
α) Εκτυπωμένη την ηλεκτρονική αίτηση μεταφοράς θέσεως εισαγωγής.
β) Το αντίγραφο του εκκαθαριστικού σημειώματος  και την ηλεκτρονική δήλωση φόρου εισοδήματος  που αντιστοιχεί στον ΑΦΜ που ο επιτυχών δήλωσε στην αίτησή του και από τον οποίο προκύπτει το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα επιβολής εισφοράς κατά το έτος 2014. Γίνεται ρητή μνεία ότι, προκειμένου να ληφθεί υπόψη η δήλωση φόρου εισοδήματος ή οποιαδήποτε συμπληρωματική αυτής, πρέπει να έχει κατατεθεί μέχρι την ψήφιση του ν.4274/2014 (Α΄147), δηλαδή μέχρι τις 14.07.2014.
γ) Τη βεβαίωση εγγραφής από το Τμήμα/Σχολή προέλευσης.
δ) Το πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
3.  Με απόφαση του Προέδρου-Προϊσταμένου του Τμήματος, συστήνεται μη αμειβόμενη τριμελής Επιτροπή, τα μέλη της οποίας προέρχονται από το διδακτικό ή το διοικητικό προσωπικό, με σκοπό τον έλεγχο των δικαιολογητικών των επιτυχόντων.
Εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που τα τμήματα παραλάβουν τους πίνακες των επιτυχόντων μεταφορά θέσης, υποχρεούνται να ανακοινώσουν τις ημερομηνίες εντός των οποίων θα δεχθούν τα δικαιολογητικά των ενδιαφερομένων. Η διάρκεια υποβολής των δικαιολογητικών δεν μπορεί να υπερβαίνει τις οκτώ (8) ημέρες.
Η Επιτροπή οφείλει να ολοκληρώσει τον έλεγχο των δικαιολογητικών εντός είκοσι (20) ημερών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής.
Οι Γραμματείες ενημερώνουν το συντομότερο δυνατό τον υποψήφιο εάν από τον έλεγχο των δικαιολογητικών του φακέλου του κατέστη επιτρεπτή ή όχι η εγγραφή του στο Τμήμα υποδοχής. Προκειμένου να πραγματοποιήσουν την εγγραφή του, ζητούν από αυτόν να δηλώσει τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης του για διαγραφή από το Τμήμα προέλευσης και παράλληλα ζητούν από τη Γραμματεία του Τμήματος προέλευσης την υπηρεσιακή αποστολή του φακέλου του, όπου περιλαμβάνεται και η βεβαίωση διαγραφής του.
4.  Οι μεταφερόμενοι φοιτητές δύνανται να κάνουν χρήση των διατάξεων του άρθρου 35 του ν. 4115/2013    (Α΄ 24).
 Άρθρο 5
                                               Έναρξη ισχύος
Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ          ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ 
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ                             ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ

Comments are closed.